Măsuri de prevenire COVID-19

 

Curățenia și siguranța au fost dintotdeauna prioritatea noastră numărul unu. Select Hotel respectă cele mai înalte standarde de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare moment sau ori de câte ori este necesar în fiecare zi. Situația actuală, impune, ca practicile existente în industria hotelieră să fie minuțios supravegheate de către personalul nostru cu privire la curățenie și igienizare preventivă, drept urmare le garantăm ospețiilor noștri un sejur fără griji.

Sosirea la Select Hotel

Cu aceeași ospitalitate cu care v-am obișnuit, echipa Select, vă stă la depoziție pe toată durata șederii dumneavoastră. La intrarea în Select Hotel și Select Patiserie există covor impregnat cu substanță biocidă. La recepția hotelului există termometru, asta pentru momentul de check-in sau pe toata durata șederii (la cerere), verificăm temperatura oaspeților noștri. Punctele cu dezinfectant pentru mâini sunt la: intrarea în hotel, la recepția hotelului, la toaletele publice și în zona liftului. Toata echipa Select va purta mască de protecție și se va spăla regulat pe mâini sau ori de cate ori este necesar. Recepția și zona de intrare în hotel vor fi curățate și igienizate la fiecare 30 minute sau ori de câte ori este necesar pe parcursul zilei. Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranță de minim 1.5m. Cardurile de acces în cameră și pixurile sunt dezinfectate, am eliminat serviciul de ,,room-service,, în cameră și tot ce ține de mape, pliante și cărți din interiorul camerelor. Liftul se va folosi de către maxim 2 persoane, dacă nu sunt membri ai aceleiași familii. Regula este ca personalul hotelului să folosească scările, doar în caz de urgență personalul hotelului va putea folosi liftul. Purtarea măștii și practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale hotelului de către personalul nostru.

Echipa Select Hotel

Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cat și în afara acestuia, efectuăm instruiri continue privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu. Se asigură triajul observațional în conformitate cu legislația în vigoare. Fiecare angajat va intra în unitate, purtând masca de protecție, pe la intrarea angajaților și așteaptă să i se ia temperatura și să fie înregistrat în registrul comun. Se dezinfectează la intrarea în unitate, respectă traseele interne către vestiare și procedurile de lucru, primește și folosește la intrarea în tură o mască nouă. Masca de protecție va fi schimbată la 4 ore sau dacă se umezește și va fi purtată în așa fel încât să acopere nasul și gura. Se va evita atingerea ochilor, nasului sau a gurii iar dacă aceste gesturi nu pot fi evitate angajatul are obligația de a se igieniza corespunzător de fiecare dată. Fiecare angajat respecta traseul salubru/insalubru. Fiecare angajat trebuie să limiteze contactul cu zonele de trafic și să se igienizeze corespunzător de fiecare dată – de ex. butoanele lifturilor, clanța ușii, etc. Fiecare angajat trebuie să se spele pe mâini și să se dezinfecteze după fiecare operațiune de eliminare a deșeurilor sau de curățare a suprafețelor și ori de câte ori este necesar.

Punctele de alimentație publică (Restaurant, Cofetărie și Patiserie)

Se ține în mod obligatoriu Registrul de Evidență a Rezervărilor cu nume și număr de telefon al clienților pentru a avea date concrete pe baza cărora să se poată desfășura ancheta epidemiologică. În Cofetărie și Patiserie se va păstra distanțarea fizică și nu se va permite accesul persoanelor care nu poartă mască de protecție. Ospătarii vor asigura dezinfectarea meselor după fiecare client, a meniurilor, olivierelor, solnițelor și a tuturor ustensilelor și obiectelor folosite de client, după fiecare client. Se utilizează la dezinfectarea meselor, ustensilelor și a spatiilor comune dezinfectanți cu acțiune rapidă marca Ecolab. Vesela și paharele sunt dezinfectate în mașina de spălat vase profesională. Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80℃ sau mai mult și include o etapă obligatorie de pre clătire și dezinfectare. Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zile. Barmanii / ospătarii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc. Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și se vor igieniza ori de cate ori este necesar. Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei. Fiecare sală va fi minuțios curățată, dezinfectată și aerisită. Obligatoriu fiecare client trebuie să poarte mască de protecție

Circuitul materiilor prime

Șoferii care livrează marfă vor fi verificați de departamentul de Aprovizionare și vor fi lăsați să intre în unitate doar dacă respectă normele în vigoare – poartă mască de protecție și mănuși de unică folosință. Totodată se vor restrânge ferestrele de livrare și se va limita contactului fizic. Recepția calitativă și cantitativă a mărfurilor va cuprinde și igienizarea fiecărui produs a cărui ambalaj permite acest lucru. După igienizarea corespunzătoare, alimentele vor fi introduse în spațiile de depozitare. Toate cutiile și ambalajele în care sunt transportate materiile prime vor fi igienizate înainte de introducerea în fluxul culinar sau în spațiile de depozitare. Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate. După manipularea materiilor prime în vederea depozitării sau prelucrării acestora, lucrătorul se spală și se dezinfectează pe mâini (ori de cate ori este necesar).

  • RO
  • EN